Reklamace
Veškeré reklamace zasílejte na emailovou adresu: libros.drevo.obj@seznam.cz
Pro reklamaci potřebujeme tyto náležitosti:
- doklad o koupi zboží – stručně sepsat poškození, dále o jaké zboží jde
- foto poškozené věci (čím více tím lépe)
- dveře mají v dolní části dva výrobní štítky prosíme o vyfocení obou (foto aby bylo čitelné)
- pokud je reklamovaná obložková zárubeň prosíme o foto z obalu kde je výrobní štítek ( foto aby bylo čitelné)
TO VŠE PROSÍME ODESLAT NA EMAIL: libros.drevo.obj@seznam.cz
- Prodejce (LIBROS) odešle reklamaci výrobci k posouzení a vyjádření. Následně Vás budeme informovat o stavu reklamace. Reklamace se uplatňuje u prodejce. Reklamace se neuplatňují u výrobce podle § 625 občanského zákoníku č. 40/1964 Sb.
- Převzetí zboží. Zákazník nebo příjemce zboží má povinnost překontrolovat neporušenost obalu a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Zákazník by měl ve svém vlastním zájmu překontrolovat správnost dodaného zboží a v případě nesrovnalostí převzetí zásilky odmítnout.
- V opačném případě se vystavuje nebezpečí zbytečných průtahu při řešení případného problému. V případě zjištění poškození či jiné nesrovnalosti po převzetí zásilky je zákazník povinen neprodleně kontaktovat prodejce – firmu LIBROS.
Záruka se nevztahuje na:
- Neodborné nebo nesprávné použití.
- Nešetrné zacházení.
- Nevhodné skladování.
- Provozováním v agresivním prostředí.
- Použití nesprávných čisticích prostředku (agresivních)
- Poškození přírodními živly.
- Mechanické poškození způsobené uživatelem (tlakem, pádem, zkrutem).
- Nefunkčnost výrobku nesprávným postupem při jeho instalaci.
- Opotřebení zboží vzniklé obvyklým či nadměrným užíváním.
- Neoprávněné změny údajů v záručním listu.
- Nedodržení správného způsobu používání.
- Neodborný zásah.
- Neodbornou opravu.