Reklamace:

Veškeré reklamace zasílejte na emailovou adresu:  libros.drevo.obj@seznam.cz
Pro reklamaci potřebujeme tyto náležitosti:
  • doklad o koupi zboží – stručně sepsat poškození, dále o jaké zboží jde
  • foto poškozené věci (čím více tím lépe)
  • dveře mají v dolní části dva výrobní štítky prosíme o vyfocení obou (foto aby bylo čitelné)
  • pokud je reklamovaná obložková zárubeň prosíme o foto z obalu kde je výrobní štítek ( foto aby bylo čitelné)
TO VŠE PROSÍME ODESLAT NA EMAIL:  libros.drevo.obj@seznam.cz

 

Prodejce (LIBROS) odešle reklamaci výrobci k posouzení a vyjádření. Následně Vás budeme informovat o stavu reklamace. Reklamace se uplatňuje u prodejce. Reklamace se neuplatňují u výrobce podle § 625 občanského zákoníku č. 40/1964 Sb.
Převzetí zboží.   Zákazník nebo příjemce zboží má povinnost překontrolovat neporušenost obalu a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Zákazník by měl ve svém vlastním zájmu překontrolovat správnost dodaného zboží a v případě nesrovnalostí převzetí zásilky odmítnout.
V opačném případě se vystavuje nebezpečí zbytečných průtahu při řešení případného problému. V případě zjištění poškození či jiné nesrovnalosti po převzetí zásilky je zákazník povinen neprodleně kontaktovat prodejce – firmu LIBROS.
Záruka se nevztahuje na:
  • Neodborné nebo nesprávné použití.
  • Nešetrné zacházení.
  • Nevhodné skladování.
  • Provozováním v agresivním prostředí.
  • Použití nesprávných čisticích prostředku (agresivních)
  • Poškození přírodními živly.
  • Mechanické poškození způsobené uživatelem (tlakem, pádem, zkrutem).
  • Nefunkčnost výrobku nesprávným postupem při jeho instalaci.
  • Opotřebení zboží vzniklé obvyklým či nadměrným užíváním.
  • Neoprávněné změny údajů v záručním listu.
  • •Nedodržení správného způsobu používání.
  • Neodborný zásah.
  • Neodbornou opravu.